Szkoła Podstawowa nr 9 we Wrocławiu
  • Czcionka
  • A- A A+
  • kontrast
  • Widok
  • Stały układ Szeroki układ
  • Polski Język Migowy

  • STARTSTART
    • AKTUALNOŚCI
    • DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
  • SZKOŁA
    • O NAS
    • NASZ PATRON
      • DNI PATRONA 2022
        • Biblioteka
    • BAZA SZKOLNA
    • PRACOWNICY
      • DYREKCJA
      • NAUCZYCIELE
      • PRACOWNICY ADMINISTRACYJNI
    • ŚWIETLICA
      • INFORMACJE
      • REGULAMIN
      • DOKUMENTY
      • AKTUALNOŚCI
    • STOŁÓWKA
      • INFORMACJE
      • REGULAMIN
      • DOKUMENTY
      • MENU
    • BIBLIOTEKA
      • INFORMACJE
      • DLA UCZNIA
      • DLA RODZICA
      • DLA NAUCZYCIELA
      • KONKURSY I WYDARZENIA
    • TERMINARZ
    • PLAN LEKCJI
    • DZWONKI
    • WSPÓŁPRACA
      • INSTYTUCJE I ORGANIZACJE
      • STRONY WWW
    • PROJEKTY
    • STRONA ARCHIWALNA
  • UCZNIOWIE
    • PZO
      • PZO j.polski
      • PZO j. obce
      • PZO matematyka
      • PZO przyroda
      • PZO biologia
      • PZO historia
      • PZO WOS
      • PZO informatyka
      • PZO geografia
      • PZO fizyka
      • PZO chemia
      • PZO plastyka
      • PZO technika
      • PZO religia
      • PZO wychowanie fizyczne
      • PZO edukacja wczesnoszkolna 1-3
    • SAMORZĄD
    • ZAJĘCIA POZALEKCYJNE
    • OSIĄGNIĘCIA
    • PODRĘCZNIKI
    • KLUB WOLONTARIATU
    • GALERIA
  • RODZICE
    • RADA RODZICÓW
    • HARMONOGRAM SPOTKAŃ
    • 1%
  • REKRUTACJA
    • PORADY DLA RODZICÓW KLAS PIERWSZYCH
    • WYPRAWKA UCZNIA PIERWSZEJ KLASY
    • DOKUMENTY
    • REKRUTACJA 2022/2023
    • MIEJSKI ELEKTRONICZNY SYSTEM REKRUTACJI
  • DZIENNIK ELEKTRONICZNY
  • KONTAKT
  • RODO
  •  BIP 
    • O NAS
    • PRAWO
    • SPRAWOZDANIA FINANSOWE
    • ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
    • OFERTY PRACY
    • RODO
    • DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
  • STARTSTART
    • AKTUALNOŚCI
    • DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
  • SZKOŁA
    • O NAS
    • NASZ PATRON
      • DNI PATRONA 2022
        • Biblioteka
    • BAZA SZKOLNA
    • PRACOWNICY
      • DYREKCJA
      • NAUCZYCIELE
      • PRACOWNICY ADMINISTRACYJNI
    • ŚWIETLICA
      • INFORMACJE
      • REGULAMIN
      • DOKUMENTY
      • AKTUALNOŚCI
    • STOŁÓWKA
      • INFORMACJE
      • REGULAMIN
      • DOKUMENTY
      • MENU
    • BIBLIOTEKA
      • INFORMACJE
      • DLA UCZNIA
      • DLA RODZICA
      • DLA NAUCZYCIELA
      • KONKURSY I WYDARZENIA
    • TERMINARZ
    • PLAN LEKCJI
    • DZWONKI
    • WSPÓŁPRACA
      • INSTYTUCJE I ORGANIZACJE
      • STRONY WWW
    • PROJEKTY
    • STRONA ARCHIWALNA
  • UCZNIOWIE
    • PZO
      • PZO j.polski
      • PZO j. obce
      • PZO matematyka
      • PZO przyroda
      • PZO biologia
      • PZO historia
      • PZO WOS
      • PZO informatyka
      • PZO geografia
      • PZO fizyka
      • PZO chemia
      • PZO plastyka
      • PZO technika
      • PZO religia
      • PZO wychowanie fizyczne
      • PZO edukacja wczesnoszkolna 1-3
    • SAMORZĄD
    • ZAJĘCIA POZALEKCYJNE
    • OSIĄGNIĘCIA
    • PODRĘCZNIKI
    • KLUB WOLONTARIATU
    • GALERIA
  • RODZICE
    • RADA RODZICÓW
    • HARMONOGRAM SPOTKAŃ
    • 1%
  • REKRUTACJA
    • PORADY DLA RODZICÓW KLAS PIERWSZYCH
    • WYPRAWKA UCZNIA PIERWSZEJ KLASY
    • DOKUMENTY
    • REKRUTACJA 2022/2023
    • MIEJSKI ELEKTRONICZNY SYSTEM REKRUTACJI
  • DZIENNIK ELEKTRONICZNY
  • KONTAKT
  • RODO
  •  BIP 
    • O NAS
    • PRAWO
    • SPRAWOZDANIA FINANSOWE
    • ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
    • OFERTY PRACY
    • RODO
    • DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
  • Jesteś tutaj:  
  • Start
  • AKTUALNOŚCI

Dziękujemy!

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Opublikowano: 25 luty 2022


Serdeczne podziękowania dla Rady Rodziców za zakup pysznych pączków dla uczniów naszej szkoły z okazji Tłustego Czwartku.
Bardzo dziękujemy!

Samorząd Uczniowski
Grono Pedagogiczne i pracownicy SP 9

2a

Konkurs plastyczno – literacki „Kenia -  dziecięca studnia marzeń”

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Opublikowano: 25 luty 2022
Antylopa skacze nad trawą na tle zachowanego słońca.

,,Pustynię upiększa to, że gdzieś w sobie kryje studnię” Antoine de Saint-Exupéry „Mały Książę”

            Mając na uwadze różne warunki bytowe dzieci na całym świecie, pragniemy przybliżyć trudności, z jakimi borykają się dzieci z najbiedniejszych regionów Afryki. W czerwcu 2021 roku  sytuację afrykańskich dzieci zaprezentował nam pan Ireneusz Markowski, prezes Fundacji „Kapnij dla Afryki”. Konkurs, do którego serdecznie zapraszamy stanowi zapowiedź dalszej współpracy  naszej szkoły z każdą Osobą, dla której najważniejszym celem działania jest uśmiech i radość dziecka. Więcej na temat Fundacji: https://kapnijdlaafryki.pl

I. Informacje ogólne

  1. Organizatorem Konkursu jest Szkoła Podstawowa nr 9 im. Wincentego we Wrocławiu (adres do korespondencji: 50-505 Wrocław, ul. Nyska 66).
  2. Konkurs trwa od 25.02.2022r. do 22.04.2022r. do godz. 15.00.
  3. Konkurs jest wydarzeniem skierowanym do wszystkich szkół podstawowych powiatu wrocławskiego.
  4. Adresatami konkursu są: 
  • Uczniowie szkół podstawowych: klasy 1-3, 4-8,
  • nauczyciele.
  1. Udział w konkursie jest dobrowolny i bezpłatny.
  2. Zadanie konkursowe polega na przedstawieniu tematu:  

      „Kenia – dziecięca studnia marzeń”. O czym mogą marzyć dzieci z Kenii, gdy już będą miały dostęp do wody ze studni?

w formie:

-  pracy plastycznej (technika: rysunek - kredki: pastele suche, olejne, ołówkowe, ołówek, malarstwo - farba: akwarela, plakatowa, akryl, format A4) i/lub

-  pracy literackiej: kl. 1-3 – list, kl. 4-8 – opowiadanie, nauczyciele - baśń

II. Cele konkursu

  • Rozwijanie wyobraźni plastycznej dzieci oraz ćwiczenie sprawności 
    manualnej.
  • Rozbudzanie wyobraźni oraz kreatywnego myślenia u dzieci.
  • Propagowanie zdolności plastycznych. 
  • Propagowanie ponadczasowych wartości etycznych.
  • Kształtowanie pasji twórczej w dziedzinie literatury: rozwijanie zainteresowań literackich oraz wyrażania myśli w odpowiedniej formie wypowiedzi pisemnej.

III. Warunki uczestnictwa

  1. Warunkiem udziału jest przesłanie na adres organizatora: oryginału pracy konkursowej z dopiskiem „Kenia – dziecięca studnia marzeń” w formie zapisu cyfrowym dzieła (skanu pracy plastycznej) . 

Pracę literacką proszę utworzyć i przesłać w dokumencie programu  Word, czcionka Times New Roman 14, interlinia pojedyncza (objętość maksymalnie 2 strony A4).

  1. Prace prosimy przesłać na adres:
  • klasy 1-3 (forma plastyczna/literacka) Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • klasy 4-8 (forma plastyczna/literacka) Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • nauczyciele (forma plastyczna/literacka) Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  1. Oryginał jak i wersja cyfrowa Pracy Konkursowej powinna zawierać: 
  • pełne imię i nazwisko Autora oraz wiek/klasa; 
  • adres szkoły
  • e-mail osoby zgłaszającej oraz telefon; 
  • zgodę opiekuna prawnego w przypadku osoby niepełnoletniej. 
  1. Uczestnik konkursu może przesłać maksymalnie jedną pracę plastyczną i/lub jedną pracę literacką.
  2. Nauczyciel zgłaszający uczniów do konkursu jest zobowiązany do zapoznania ich                        z regulaminem. 
  3. Przesyłając Pracę Konkursową do Konkursu, Uczestnik oświadcza, że opiekunowie prawni każdego z uczniów wyrazili w imieniu swoich podopiecznych zgodę na:
  • nieodpłatne korzystanie z pracy autorstwa swojego podopiecznego na potrzeby Konkursu, tj. do zgłoszenia Pracy Konkursowej, rozstrzygnięcia Konkursu i wyłonienia Zwycięzców,
  • rozpowszechniania Pracy Konkursowej poprzez jej publikację na stronach internetowych, na materiałach drukowanych Organizatora w ramach działań promujących Konkurs oraz w celach archiwalnych,
  • na rozpowszechnianie ich wizerunku w ramach Pracy Konkursowej, która go zawiera.
  1. Prace konkursowe Uczestników nadesłane po terminie, tj. po godzinie 15:00 dnia 22 kwietnia 2022 roku lub w liczbie i w sposób inny niż określony w niniejszym Regulaminie lub przez podmioty, które nie spełniają wymagań niniejszego Regulaminu, nie będą podlegały ocenie. 
  2. Wysłanie pracy konkursowej jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu przez Uczestnika oraz rodziców (opiekunów prawnych) uczniów biorących udział w Konkursie oraz oznacza, że osoby te uważnie zapoznały się z treścią Regulaminu, akceptują Regulamin i wyrażają zgodę na jego postanowienia. 

IV. Nagrody

  1. W celu zapewnienia prawidłowego przebiegu Konkursu Organizator powoła trzyosobowe jury dla kategorii plastycznej i literackiej. 
  2. Spośród wszystkich nadesłanych Prac Konkursowych jury nagrodzi trzech Uczestników, którzy przygotowali najciekawsze według Jury prace (dalej zwanych: Zwycięzcami) oddzielnie dla każdej grupy wiekowej oddzielnie dla kategorii plastycznej i literackiej. 
  3. W Konkursie przewidziano dla Zwycięzców nagrody, które dzielą się na nagrody dla uczniów i  nauczycieli w postaci dyplomów i nagród rzeczowych. 
  4. Ogłoszenie wyników Konkursu nastąpi 20 maja na stronie internetowej szkoły www.sp9.wroclaw.pl
  5. Zwycięzcy Konkursu zostaną poinformowani o wygranej telefonicznie lub drogą elektroniczną przez wskazany w formularzu zgłoszeniowym nr telefonu lub adres e-mail.
  6. Wręczenie nagród odbędzie się 28.05.2022 r.  podczas festynu zaplanowanego na terenie Szkoły Podstawowej nr 9 im. Wincentego Pola we Wrocławiu, przy ul. Nyskiej 66.

V. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin niniejszego Konkursu dostępny jest pod adresem:  www.sp9.wroclaw.pl
  2. Warunkiem wzięcia udziału w Konkursie jest wyrażenie przez Uczestnika zgody na przetwarzanie danych osobowych (załącznik 1).
  3. Dane osobowe, o których mowa w ust. 5 powyżej, przechowywane będą przez okres 3 (słownie: trzech) miesięcy od daty dostarczenia Zwycięzcy lub innemu Uczestnikowi Konkursu nagrody w celu rozpatrzenia ewentualnych reklamacji. 
  4. Organizator nie przewiduje odwołania od decyzji. 
  5. Wszelkie sprawy nie ujęte w niniejszym Regulaminie rozstrzyga Organizator. 
  6. W sytuacji nieprzewidywalności podczas panującej pandemii organizator zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie w przypadku niemożności realizacji niektórych zapisów,                 o czym każdorazowo będzie informował na stronie internetowej www.sp9.wroclaw.pl

VI. Własność intelektualna i prawa autorskie

  1. Każdy Uczestnik (za pośrednictwem Producenta) zgłaszając materiał do konkursu oświadcza, że: 
  1. ma pełne prawo do dysponowania materiałem zgłoszonym do konkursu,
  2. przysługują mu autorskie prawa majątkowe do materiału, które nie są ograniczone na rzecz osób trzecich, 
  3. osoby utrwalone w materiale, których zgoda jest konieczna do ich publikacji, wyraziły zgodę na publikację swojego wizerunku, w tym także na umieszczenie ich wizerunku w Internecie.
  1. Uczestnik oświadcza, że zgłoszony do Konkursu materiał nie brał udziału w innych konkursach.
  2. Poprzez przystąpienie do Konkursu, Uczestnik oświadcza, iż udziela nieograniczonej czasowo i terytorialnie licencji bezpłatnej niewyłącznej do zgłoszonego materiału na polach eksploatacji wymienionych w pkt 4.
  3. Z uwzględnieniem pkt 6 poniżej, w ramach licencji niewyłącznej, o której mowa w ust. 3, Uczestnik wyraża zgodę na nieograniczone w czasie i terytorialnie korzystanie oraz rozporządzanie nagrodzonym materiałem na wszystkich polach eksploatacji,                                w szczególności: 

a) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu - wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową; 

b) w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono - wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy;

c) w zakresie rozpowszechniania utworu w sposób inny niż określony w pkt 2 - publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp                    w miejscu i w czasie przez siebie wybranym.

d) łączenie z innymi utworami i eksploatację takiego nowego utworu na polach eksploatacji wyżej wymienionych.

5.  Udzielenie licencji niewyłącznej upoważnia do udzielenia sublicencji oraz do wykonywania  autorskich praw zależnych. Odpłatność z ww. tytułu nie przysługuje.

  1. W przypadku zwycięzców Konkursu nastąpi nieodpłatne przeniesienie praw na polach eksploatacji, o których mowa w pkt 4 powyżej. Przeniesienie prawa do utworów  jest warunkiem otrzymania nagrody. Jednakże dla usunięcia wątpliwości Uczestnicy pomimo przeniesienia praw na Organizatora mogą korzystać z filmu dla własnych celów (w tym publikacji w social mediach). Wzór porozumienia o przeniesieniu praw stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego regulaminu.
  2. Uczestnik oświadcza, iż wyraża nieodpłatnie zgodę na wprowadzenie zmian i modyfikacji    w przedstawionym przez niego materiale, w tym na korzystanie i rozporządzanie ewentualnie powstałym opracowaniem.
  3. Uczestnik, upoważnia Organizatora (z prawem udzielenia dalszych upoważnień) do wykonywania praw osobistych do utworu.
  4. Uczestnik, który zawarł w materiale fragmenty, których nie jest autorem, zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o dysponowaniu autorskimi prawami majątkowymi do tych fragmentów w zakresie umożliwiającym realizacje jego zobowiązań względem Organizatora.
  5. Organizator nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności w związku z materiałem zgłoszonym do konkursu i zawartych w nim treści oraz za ewentualne naruszenie w nim praw osób trzecich. Odpowiedzialność za powyższe ponoszą Uczestnicy.
  6. Uczestnik wyraża zgodę na bezpłatne publikowanie wizerunku przez nieograniczony czas                i bez ograniczeń terytorialnych, w publikowanych informacjach w serwisach internetowych, wydawnictwach, w telewizji, w mediach społecznościowych, na stronach internetowych prowadzonych przez Organizatora i Ambasadorów lub w publikacjach wykonanych na ich zlecenie, jak również w celach marketingowych Organizatora. 

Zasady przetwarzania danych osobowych [PDF]

Formularz zgody [PDF]

Gogle VR

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Opublikowano: 22 luty 2022
Uczniowie na lekcji informatyki z nałożonymi goglami VR.

 

 

 

 

Z przyjemnością informujemy, że w naszej szkole pojawiły się na lekcjach okulary do wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości - ClassVR - zamówione do realizacji programu ”Laboratoria Przyszłości”.

Uczniowie klas czwartych testowali je dziś na lekcji informatyki jako pierwsi. 

List Dolnośląskiego Kuratora Oświaty do Rodziców

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Opublikowano: 21 luty 2022
Logo Dolnośląskiego Kuratora Oświaty

 Szanowni Rodzice!

Piąta fala pandemii koronawirusa wywołana przez omikron opada, spada liczba zachorowań i zmniejsza się ilość hospitalizacji. Poprawa sytuacji epidemicznej pozwoliła na podjęcie decyzji o powrocie do nauki stacjonarnej, od poniedziałku 21 lutego br. uczniowie klas V-VIII szkół podstawowych oraz uczniowie szkół ponadpodstawowych wracają do szkół. To bardzo dobra wiadomość, gdyż nauczanie stacjonarne sprzyja efektywności kształcenia i socjalizacji uczniów, jest naturalnym stanem edukacji.  Co więcej, od 11 lutego br. zlikwidowana została tzw. „kwarantanna z kontaktu”, sam kontakt z osobą chorą nie jest podstawą do automatycznego nałożenia kwarantanny. To oznacza, że w przypadku pojedynczych zachorowań uczniów całe oddziały  nie będą przechodzić na nauczanie zdalne - chorzy uczniowie pozostaną w domu, zaś reszta będzie uczęszczać do szkoły. 

Epidemia wszakże nie powiedziała ostatniego słowa, stąd ciesząc się z powrotu do stacjonarnego kształcenia musimy wszyscy zachować ostrożność, przestrzegać zasad sanitarnych, dbać o siebie i innych. Najskuteczniejszą bronią przeciw COVID-19 pozostają szczepienia - na Dolnym Śląsku zaszczepiło się dotąd ponad 80% nauczycieli i pracowników szkół, 50% uczniów w wieku 12-19 lat, 10,3% dzieci w przedziale 5-11 lat. Warto się zaszczepić, to wyraz troski o siebie, najbliższych oraz wszystkich, z którymi się spotykamy. 

Wobec nasilania się negatywnych skutków wymuszonej przez pandemię długotrwałej izolacji uczniów Minister Edukacji i Nauki prof. Przemysław Czarnek podjął decyzję o przeznaczeniu dodatkowych 180 mln zł na zajęcia specjalistyczne z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Wsparcie będzie obejmowało organizację zajęć korekcyjno-kompensacyjnych, logopedycznych, rozwijających kompetencje emocjonalno-społeczne oraz innych zajęć o charakterze terapeutycznym dla uczniów, u których rozpoznano potrzebę wsparcia psychologiczno-pedagogicznego w tym zakresie. Realizacja dodatkowych zajęć specjalistycznych w szkołach będzie się odbywała od 1 marca do 20 grudnia br.

Pragnę poinformować, że w 2022 r. będzie realizowana II edycja programu Aktywny powrót uczniów do szkoły po pandemii „WF z AWF”, na ten cel zostanie przeznaczone przez Ministerstwo Edukacji i Nauki 36 mln zł. Przeszkoleni przez wrocławską AWF nauczyciele wychowania fizycznego oraz nauczania wczesnoszkolnego będą prowadzić dodatkowe zajęcia aktywizujące ruchowo uczniów. Zajęcia te będą odbywać się w małych, oddziałowych lub międzyoddziałowych grupach. Już starożytni Rzymianie powiadali „mens sana in corpore sano - w zdrowym ciele zdrowy duch”.  Wyniki szczegółowych badań kondycji fizycznej dzieci i młodzieży przeprowadzone przez AWF są niepokojące - zwiększa się wskaźnik masy ciała (BMI), spada sprawność, wytrzymałość biegowa i wydolność krążeniowo-oddechowa. Proszę abyście Państwo zachęcili swoje dzieci do udziału w tych zajęciach, szczególnie te, które z różnych powodów stronią od wysiłku fizycznego i pozostają na bakier z zajęciami wychowania fizycznego.

 Z radością informuję ponadto, że w 2022 r. będzie kontynuowany program „Poznaj Polskę”. Szkoły organizujące wycieczki w atrakcyjne miejsca naszego kraju otrzymają dofinansowanie w kwocie 5 tys. (wycieczka jednodniowa), 10 tys. (wycieczka dwudniowa) i 15 tys. (wycieczka trzydniowa). W 2022 r. Ministerstwo Edukacji i Nauki przeznaczy na realizację programu 100 mln zł, w ubiegłym roku było to 35 mln zł. Wnioski o dofinasowanie  będzie można składać od 1 marca, każde województwo otrzyma środki finansowe w wysokości proporcjonalnej do liczby uczniów. Zachęcam do korzystania z programu i organizowania wyjazdów zwłaszcza w miejsca, gdzie szczególnie mocno bije serce Polski i które młody Polak powinien koniecznie odwiedzić.

Żyjemy w szumie informacyjnym,  tym bardziej więc warto sięgać do wiarygodnych źródeł informacji. Rekomenduję Państwu strony internetowe Ministerstwa Edukacji i Nauki (www.mein.gov.pl) oraz Kuratorium Oświaty we Wrocławiu (www.kuratorium.wroclaw.pl). Zawierają one użyteczne, aktualne i szczegółowe informacje. Zapraszam do ich częstego odwiedzania.

Szkoła jest, owszem, ważną instytucją, ale przede wszystkim jest wspólnotą. Tę wyjątkową wspólnotę tworzą uczniowie, rodzice, nauczyciele oraz pracownicy administracji i obsługi, a także wszyscy przyjaciele szkoły, którzy się z nią identyfikują i udzielają jej wsparcia. Aby wspólnota rozwijała się i kwitła potrzebni są wszyscy jej uczestnicy. Gorąco proszę o interesowanie się sprawami szkoły i angażowanie w jej działalność. O regularne komunikowanie się i częste bywanie w szkole przy różnych okazjach - nie tylko wywiadówek czy konsultacji. O zgłaszanie uwag 
i propozycji dyrektorom, wychowawcom, nauczycielom, a także Radzie Rodziców i Radzie Szkoły. Przez swoją obywatelską aktywność możecie Państwo zdziałać dużo dobrego.

                                                                                 Z życzeniami zdrowia i szacunkiem

                                                                                 Roman Kowalczyk

                                                                                 Dolnośląski Kurator Oświaty

 

List Dolnośląskiego Kuratora Oświaty [PDF]

Konkurs z języka niemieckiego

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Opublikowano: 21 luty 2022
Wyspa w kształcie serca

 

Zapraszam serdecznie do udziału w kolejnym konkursie z jęz. niemieckiego "BILDERIDIOME"- IDIOMY OBRAZKOWe.

Tematem konkursu jest LIEBE - MIŁOŚĆ.

Zilustrujcie niemiecki idiom, powiedzenie lub przysłowie.... i wygrajcie nagrody! Termin oddania prac do nauczycieli jęz. niemieckiego - 18.03.2022.

SZCZEGÓŁOWY REGULAMIN KONKURSU ZNAJDZIECIE NA: www.zsp8.pl

ORGANIZATOREM KONKURSU JEST SZKOŁA PODSTAWOWA NR 8.

Zapraszam serdecznie do udziału w konkursie.
Agnieszka Lesiewicz

Strona 9 z 13

  • start
  • Poprzedni artykuł
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Następny artykuł
  • koniec

Dane kontaktowe szkoły

Szkoła Podstawowa nr 9
  • ul. Nyska 66,
  • 50-505 Wrocław
Telefon: +48 71 798 68 72
Faks: +48 71 798 43 72
sekretariat.sp009@wroclawskaedukacja.pl

© 2021-2022 SP 9

Logo projektu Kuźnia Dostępnych Stron